dijous, 1 de desembre del 2011

CARTA DE LA BÓTA

Benvolguts veïns i amics,
Primer de tot em presentaré: sóc la bóta situada a la porta de la Bodega Peña. Segur que si sou del barri m’heu vist moltes vegades. Fa uns vint-i-cinc anys que em van col·locar allà i des de llavors he compartit amb tots vosaltres alegries i tristeses, us he vist créixer, he conegut els vostres fills i no cal dir les vegades que he fet de taula durant la celebració de la nostra festa del barri. Puc dir, a més, que en tots aquests anys cap veí ni veïna ha manifestat el seu desacord amb la meva ubicació, ben aviat el contrari. Diàriament he estat guarnida amb plantes i puc presumir d’haver esdevingut un símbol de la botiga i del barri.
Però tot això ja forma part de la història, perquè des del passat dia 30 de setembre  ja no puc acompanyar-vos. La Guàrdia Urbana em va fer retirar en una “actuació de civisme”.
Si, civisme, o el que és el mateix: vetllar pels interessos del ciutadans i ciutadanes i la seva convivència. Des del meu seny de bóta no ho puc entendre, no sé si vosaltres ho podreu fer...
Així doncs m’acomiado de tots vosaltres i aprofito  per disculpar-me si és que en algun moment la meva presencia i/o ubicació us ha pogut molestar.
Sincerament.

La Bóta.

1 comentari:

  1. Amoïnat per tu, Bóta, he estat investigant el motiu pel qual t'han fet retirar en nom del civisme:
    Bóta, tu estaves despullada a la via pública? Potser aquesta és la raó per la qual et podien haver fet retirar!!

    ResponElimina